joi, 1 octombrie 2009

Folk Maraton...

A fost 30 septembrie. A fost Sala Palatului. A fost Folk Maraton 2009.

Asteptam acest eveniment inca din vara, cand strazile Bucurestiului erau impanzite cu afise. Nu mare mi-a fost surpriza sa vad Sala Palatului plina. Se pare ca pana si roboteii acestia ce populeaza "Orasul Gri", au lasat grijile si lupta lor de zi cu zi deoparte, pentru a retrai muzica.

Multi au venit din pura curiozitate, pentru prima data, altii insa... sunt aici de o vesnicie. Le citesti versurile cantecelor pe buze... Nu exista vreunul sa nu-l cunoasca, sa nu-l fredoneze...

Liniste! Se canta! Apoi furtuna de aplauze... Ti-e imposibil sa ramai neinduplecat. Artistul a convins din nou. Si-a spus sufletul... si-a implinit inca o data menirea.

Nicu Alifantis, Mircea Baniciu & Vlady Cnejevici, Emeric Set, Marius Batu, Zoia Alecu, Maria Gheorghiu, Doru Stanculescu si cati altii....

Am trait din nou... Am ras si am lacrimat. Am ascultat, am cantat si m-am bucurat de ceea ce acesti oameni ne ofera. Din pacate, inca prea multi sunt atat de saraci cu duhul...




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu