joi, 1 octombrie 2009

Mandrie...



Cu melancolie in suflet, imi amintesc plaja Vamii din aceasta vara... Marea de oameni ce s-au adunat pentru Festivalul Florian Pitis, FOLK YOU 2009....
Revizualizez ceea ce mi-a miscat faptura, atunci, acolo...

Din cate am auzit eu... 20.000 de suflete au venit anul acesta pentru a trai acest eveniment. Din fericire am fost printre ei si va spun cu mana pe inima, ca in toata viata mea, cel putin pana acum, nu m-am simtit mai mandra. Mandra pentru ca romanul inca stie sa aprecieze calitatea... Mandra pentru ca, inca, avem artisti si oameni spirituali, nu doar cocalari si manelisti... Mandra de Maria, care a bravat in marea incercare de a tine marea de oameni prezenta... Mandra ca am cunoscut oameni ce m-au imbogatit sufleteste... Oameni ce-mi lumineaza zilele ploioase prin muzica lor, prin ceea ce fac sau ceea ce sunt.





Sunt mandra ca pana si marea a amutit atunci cand chitarele s-au armonizat perfect cu vocile... Am auzit emotiile celor din scena... Emotiile publicului cand Marius a urcat pe scena si a prezentat supriza ultimei seri... IRIS. Marea de oameni a fost extaz!



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu