marți, 23 noiembrie 2010

Coming back....



De multe ori ma regasesc in postura in care ma intreb - unde au trecut, mai nene, ultimii 5 ani? cine sunt eu dupa ei? Cine am fost pe parcursul lor? Cine am fost inainte?

DA stiu! Vremea e de vina... A venit acel noiembrie pe care il stim cu totii... cu zilele lui intunecoase, cu ploi si burnita, si frig si ceata, si ce-o mai fi....NU neg asta.

Intr-adevar, odata cu aceste zile de noiembrie, au venit si depresiile specifice, mie, cel putin. De data asta insa, spun NU! De data asta refuz sa ma mai complac! Refuz depresia! Refuz tristetea... Le voi lua pe toate asa cum sunt.






Stiu ca toamna se numara bobocii, parca. Primavara e vremea sa te indragostesti... si ce-o mai fi pentru toate anotimpurile... Eu cred ca e mai bine sa nu tinem cont de anotimpul in care suntem si sa declaram sus si tare, sezonul iubirii, sezonul indragostelii... Sa invatam sa ne iubim mai mult pe noi insine, sa fim mai mandrii de noi, sa stim ceea ce meritam, cine suntem, incotro ne indreptam. Cu tot riscul de a deveni o narcisista, ma voi iubi pe mine mai mult ca pe oricine altcineva. Nimeni nu ma merita mai mult, decat eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu