vineri, 19 noiembrie 2010



Miercuri seara... Bantuind prin oras... Am ajuns intr-un final in club pentru darts si prieteni, cu o stare de spirit nu foarte stralucita, dar nici foarte proasta. Localul GOL, noi si ospatarii care se uitau la meci... Am jucat cateva meciuri de darts, timp in care lipsa muzicii si comentarea unui meci de fotbal m-au deprimat total. Imi spuneam ca mai bine as fi ales sa merg la un film, sau macar de-as fi ramas acasa si tot n-as fi regretat... Complet dezamagita si destul de trista, am luat-o agale spre casa, respectiv spre P-ta Romana pentru a ma agata de un taxi. Am inceput sa injur printre dinti cand am vazut cam ce taxi-uri erau in zona. Intr-un final am gasit un Speed Taxi - companie care sincer nu ma prea atrage, din cauza EVIDENT a manelistilor sau cei care se cred interesanti daca fac drifturi cu clientii... In fine, am urcat in taxi, deznadajduita cand... m-a lovit o aroma ce m-a linistit instant... Muzica ce-o auzeam din difuzoare, m-a golit efectiv de toata incarcarea mea sufleteasca.... Pana sa fii iesit macar de pe BLVD -ul Dacia, soferul ma intreaba daca ma deranjeaza muzica... l-am intrebat CINE CANTA? cu o oarecare forma de disperare in voce (acum realizez asta) si a inceput un mic dialog vis-a-vis de muzica si lumea din ziua de azi... Nu am realizat cand am ajuns acasa... De obicei, drumul cu taxi-ul mi se pare interminabil. Mi-am notat in telefon numele artistului si cu ultimele puteri am "bantuit" tot internetul pana l-am gasit. Betisoare parfumate, cateva lumanarele si acest CHRIS SPHEERIS.... si am dormit ca un prunc, fara vreo grija...
Acum din nou constat ca muzica este cea mai buna terapie pentru ORICE! Inclusiv nesimtirea cu care claxona tiganul din loganul din spatele nostru cand am ajuns in fata scarii.... murea pentru 1 minut in plus... ii crapa si neuronul ala de-l are daca nu-i dadea cu o injuratura.... Dar, din nou, muzica le spala pe toate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu