vineri, 7 mai 2010

CONCERT!!!!



Din nou, am deosebita placere sa va invit la o seara speciala, la un concert bun. Sa ne bucuram de muzica, de artisti si mai ales de vocea inconfundabila a Mariei Gheorghiu.



Asadar, Maria Gheorghiu alaturi de Radu Gratianu, fetele din grupul "Lemn dulce", Catalina Beta, si bineinteles EU, va asteptam marti seara, 11 Mai 2010, incepand cu ora 20:30 in MOJO MUSIC, Str. Gabroveni nr. 14, pentru o seara reusita! ;)

http://www.mojomusic.ro/Club/
http://www.e-folk.ro/
http://www.mariagheorghiu.ro/

Si pentru cei care au lipsit data trecuta si nu numai... Folk-ul nu se canta numai pe la noi... :)



Va astept!

3 comentarii:

  1. Va pup, draga mea Cassy, cu regretul in suflet ca nu pot fi alaturi de voi. Dar... vor veni si zile mai bune.
    Cu drag,
    Lia

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a luat mult sa ajung la un concert al Mariei Gheorghiu ( nu ca n-as fi fost invitat de nenumarate ori la multe din celelalte) si a trebuit sa ma indrept spre casa alene, dupa concert, ca sa realizez ca a fost cea mai buna decizie pentru mintea si sufletul meu din ultimii ani si cea mai buna actiune strict pentru persoana mea, trup si suflet, pe care am intreprins-o in foarte multi ani...Terapie fizica si mentala in cel mai pur sens. Dupa o zi zdrobitoare si agitata (una dintr-un sir enervant de lung, caruia nu-i pot intrezari inceputul) mi-am luat "concediu" cateva ore....Sunt un impatimit folk; veteran cu prezentele in scoala generala si in liceu la Cenaclul FLACARA, ascult folk si la birou si acasa de cate ori am ocazia ( pe langa monstri sacri ai altor genuri muzicale - BB King, Buddy Guy, Eric Clapton, Eryka Baddhu, Blues Brothers, Jimmy Hendrix,Bob Dylan, Bob Marley, Mahalya Jackson....si as putea continua pana crapa serverul..) dar m-am tot impiedicat prosteste in lucruri prea lumesti, prea frivole (ex: sa porduc bani, sa muncesc,etc.) si prea pasatoare in loc sa dau curs invitatiilor pe care mi le-ai facut pentru aceste "cocktailuri pentru suflet"...Prostia de a cauta desfatarea aiurea, cand desfatarea si bucuria sunt in realitate atat de aproape si atat de usor de obtinut, prin straduitza celor care vor sa ne ofere un dram din sufletul lor minunat...promit sa recidivez cu prezenta acolo unde se aude vocea Mariei, acolo unde se canta folk. De ce?.... Pentru ca asa cum am mai spus-o si altadata, citand un tip intelept, nu nascocit de mine, VIATZA E CEEA CE SE INTAMPLA ATUNCI CAND SUNTEM OCUPATI CU ALTCEVA !!!....NU MAI FITZI ASA DE OCUPATI !...HAKUNA MATATA !

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc, Kroco! Iti multumesc ca ai fost acolo! Sunt sigura ca de acum ne vom putea baza pe aplauzele tale, ori de cate ori vom avea nevoie!
    Hakuna Matata, intr-adevar! Ar fi minunat ca data viitoare sa vad ca mai multi s-au trezit si au inceput sa traiasca. Eu spun si cred ca muzica si vocea Mariei ne face sa ne descoperim pe noi insine, sa redescoperim ceea ce am uitat ca avem :SUFLETUL! Iar sufletul trebuie hranit!
    Hakuna matata!

    RăspundețiȘtergere