luni, 19 aprilie 2010

Here I go Again



Cine n-are batrani, sa-si cumpere!
Da! Chiar asa! De cate ori vi s-a spus "Orice sut in cur, e un pas inainte!", de cate ori ati ascultat asta? Sau, de cate ori ati recunoscut unei persoane in varsta ca avea dreptate cand spunea....
Daca inca n-ati ajuns la concluzia asta... e cam grav! Ati cam trait degeaba. Am ajuns destul de repede la varsta la care constat ca oamenii nu imbatranesc degeaba, cel putin generatiile anterioare. Asa ma paleste cateodata dorul de bunica mea, cea cu care mi-am petrecut cea mai parte din copilarie, de altfel, de stat la taclale si pareri cu ea. Poate ca acum, as baga mai bine la cap tot ceea ce mi-ar spune. Distanta insa face lucrurile putin mai complicate. Si cu toate astea exista cineva langa mine, care intr-un fel sau altul, constient sau nu, imi indruma pasii. Mai am insa destul de mult de invatat pentru A INVATA SA ASCULT.
Nici macar sa nu treaca prin capul cuiva ca mama mea nu ar avea influenta asupra vietii mele, ba din CONTRA! Ma bucur enorm, acum cand realizez ca relatia noastra creste pe zi ce trece. E minunat sa ai un prieten pe care te poti baza chiar in parintele tau!
Vorba care imi bantuie gandurile de ceva vreme nu apartine nici bunicii mele, nici mamei... ci mamei lui Jack, iubitul meu. "NU TE-NCREDE MAMA IN FEMEI! Asculta aici la mine, femeile-s perverse si rele!Colegele de servici..."
Doamne! Cata dreptate are! Prietenia nu are nici cea mai mica legatura cu colegialitatea! Nu te da-n texte de marturisiri cu colegele de servici... ca intr-una din zilele acelea cu soare si vant de primavara, se vor folosi de toate cele pentru a-si lustrui coltii de sub zambetul tamp. Stiti cum e cu Soarele cu dinti, nu? Trebuie sa te infofolesti bine sa nu te ia gripa... Mai bine precaut decat bolnav, nu?
Invidia si rautatea femeilor este NEMASURABILA! Acum sunt invidioase pe noua ta pereche de pantofi, maine pe rochie si poate scapa si o cana de cafea pe ea "din greseala, bineinteles", apoi sunt invidioase la culme ca ai casa intr-un fel, sau altul, ca sotul face nu stiu ce... s.a.m.d... Acum se vor "ocupa" de rochia ta, apoi de jobul tau, ca deh! esti muncitoare si bine-vazuta, maine de o pata pe covertura cea alba si noua, mai un "avans prietenesc" sotului.... si uite-asa!Si GATA!

"FERESTE-MA DOAMNE DE PRIETENI, CA DUSMANII MI-I CUNOSC!"

Lasand toate la o parte... Zambiti! Maine va fi mai rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu