joi, 8 aprilie 2010

Leacuri

"RASUL E CA STERGATORUL DE PARBRIZ; NU OPRESTE PLOAIA, DAR ITI PERMITE SA ITI VEZI DE DRUM!"...
Asadar, radeti cat mai mult posibil. Maine oricum va fi mai rau. Rasul e sanatos si nu numai.
Nu stiu daca ati observat si de cate ori, atunci cand razi, problemele tind sa dispara, sa para macar mai mici sau sa se intrezareasca cel putin o solutie.... Parca e mai usor sa cugeti la problemele existentiale dupa o portie buna de ras.
Acest mesaj mi-a fost trimis de catre un prieten intr-una din clipele acelea cand aveam senzatia ca nimic nu are rezolvare, senzatia aceea ca toata lumea din jurul meu s-a prabusit.
Nu e tocmai usor sa razi atunci cand simti ca nu mai dai de capat... Leacurile cele mai simple sunt fie un film bun, o muzica buna, o carte, o cafea savurata cu un prieten, sfatul si vocea mamei... sunt doar cateva dintre medicamentele pe care le-am descoperit.



Atunci cand simt ca toata lumea e impotriva mea, cand ma apuca "mania persecutiei", singurul lucru pe care mi-l doresc este mangaierea iubitului. Atunci imi doresc mai mult ca niciodata sa stau cu capul pe pieptul lui, sa-i aud bataile inimii, sa-mi mangaie parul... Dar, de multe ori, nu este posibil... si atunci, amintirea acestor momente imi aduce cel putin un zambet... Nostalgia poate, imi este cel mai reusit calmant...

2 comentarii:

  1. "Viatza este ceea ce ni se intampla atunci cand suntem ocupati cu altceva!"....nu eu am gandit asta ci un tip genial...culmea e ca are dreptate;cel putzin, eu asa cred...cand am citit asta, am avut senzatzia ca m-a pocnit cineva cu o lopata in cap in timp ce dormeam, in loc sa imi zica DESTEPTAREA, FRAIERE!....mergeti intr-o zi intr-un loc foarte aglomerat si priviti cu atentie fetzele oamenilor....o sa ramanetzi socati cat de multi oameni merg dormind catre o directie care NU E A LOR , fiind ferm convinsi ca stiu incotro se indreapta....hai sa ne uitam la NOI INSINE si s-ar putea sa constatam ca inca dormim, ca inca "nu lucram cu noi inshine" asa cum ar fi normal sa o facem...deplangem incalzirea globala ( deja ireversibila dealtfel), disparitzia multor specii de animale, infractionalitatea in crestere exponentziala...dar nu mishcam un deget...mi-am luat o batuta crancena cand am scos o pushtoaica din ghearele unor marlani ( si o s-o fac din nou cand voi avea ocazia), m-am ales cu sange pe nas si un ochi obturat cand am oprit 3 nesimtzitzi sa fure posheta unei fete ( si nu ma las, o sa recidivez), am zacut o saptamana batut crunt de 4 insi ( bine ca a scapat fatuca ) care erau si betzi si drogatzi dar nu se impacau cu expresia pe care a emis-o unul din ei:"Frate, ce pizda si-a tras fraieru' asta!"....dupa episodul asta am si eu bucuria ca unul din ei e in scaun cu rotile iar altul mananca doar ceea ce poate trece printr-un pai...dar nu asta e important....conteaza doar ceea ce inseamna CEVA in mod constant in viatza noastra...conteaza REPERELE....conteaza LIMITELE BUNULUI SIMTZ...cel putin pentru mine...conteaza o mana intinsa unui prieten, conteaza un zambet cald aratat sincer unor ochi tristi, conteaza o floare daruita unei fete care te-a inteles, chiar si numai pt 5 minute, conteaza un tzel greu de atins intr-o viatza dar pentru care lupti, conteaza zambetul unei fete ( care nu te iubeste si pe care n-o iubesti) dar care te reincarca de energie, conteaza faptul ca "altii" renuntza dar tu te incapatzanezi sa lupti, conteaza ca unii aleg calea usoara dar tu umbli descult pe spini si lupti din greu sa ajungi acolo unde vrei....fiecare lucru conteaza....atarna greu in balatza faptul ca tu insutzi te iubesti...daca tu nu te iubesti, nimeni nu te va iubi; daca tu nu te respectzi, nimeini nu te va respecta...nu stiu daca ma iubesc sau nu; stiu ca va iubesc...stiu ca iubesc aceasta planeta...stiu ca voi dainui pana la 135 de ani ( in ciuda dushmanilor) si ca imi voi ajuta prietenii...voi imbatrani cand voi renuntza la pofta de viatza, la pofta de a darui si de primi de la cei din jur...voi imbatrani si voi muri cand o sa refuz a lupta pentru mine si prietenii mei, cand voi uita ca viatza ne da chiar tot ce vrem,daca stim si ce si cat sa cerem...TODAY NO SPARTAN DIES!...STAND UP AND FIGHT!...THIS IS WHERE WE HOLD THEM, THIS IS WHERE WE FIGHT, THIS IS WHERE THEY DIE!!!....NEVER RETREAT, NEVER SURRENDER!!!...chiar avem pentru ce LUPTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam, Croco! Treci mai des pe aici... :)

    RăspundețiȘtergere