miercuri, 11 noiembrie 2009

DARWING WAS WRONG



DARWIN WAS WRONG!!!
Men are still apes!
Din pacate, cu fiecare secunda scursa in compania celor din jur, afara, in ochiul liber al lumii, constat cu durere in suflet, ca fratilor, ne indreptam cu pasi marunti si siguri catre o involutie sigura.
Da.Darwin se insela amarnic cand sustinea sus si tare ca evoluam. Existam pur si simplu, iar singurul lucru care evolueaza pe langa noi e tehnologia. Biata natura se chinuie si se zbate din toti rarunchii sa supravietuiasca in urma invaziei noastre, umane, nebune. Totul coexista si se adapteaza, noi... consumam si consumam si consumam. M-am saturat!
M-am saturat de nepasare! M-am saturat de falsitate, de fite si zambete colorate si inutile. M-am saturat de incultura, de manele si house. De oamenii care habar n-au sa scrie o fraza corect, de cei ce habar n-au ce inseamna literatura, de cei care nici macar nu mai stiu sa vorbeasca corect. M-am saturat de tot! M-am saturat de voi! M-am saturat sa mi se spuna ca sunt nebuna si ciudata prin simplul fapt ca gust muzica buna si nu ma imbrac dupa toate vitrinele de Mall sau Europa, ca tot aia e! Ca stiu ce fac cu timpul meu si nu mi-l omor prin cluburi fara pic de creier, in speranta ca voi gasi vreun bagatas (musai strain sau batran) care sa ma intretina. Ca nu mi-e si nu mi-a fost niciodata frica de munca. Ca nu-mi e rusine sa muncesc si nici sa-mi intretin casa in care locuiesc. Ca la 24 de ani, gatesc, spal, calc, fac curatenie, am un servici si mai am timp si pentru iubit si serile cu prietenii la un concert de MUZICA. Da! Am timp, dar nu-l irosesc pretinzand ca sunt ceea ce nu sunt. Nu ma duc la coafor si manichiura. Nu ma epilez la salon si nu merg la solar. Nu-mi pasa de moda si mai mult nu-mi pasa de voi! De FALSUL in care traiti! M-am saturat sa traiesc intr-o lume fara personalitate. Toti sunteti la fel. Va imbracati la fel. Va credeti directori si patroni. Toti sunteti sefi. Toti sunteti de bani gata. Urla toalele de firma pe voi in masini de fite pentru care va inglobati in datorii la banci, ca doar deh! n-o sa circulati cu metroul cu tot omul de rand. Ceea ce nu vedeti voi, e faptul ca voi sunteti mai de rand ca oricare altul din noi. Credeti ca sunteti mai buni si ne priviti pe toti de sus, pentru ca noi, "prostii" muncim cinstit. Mancati salate si piept de pui la gratar sau somon cu fructe exotice la reustaurante de lux. Platiti cu cardul si nu sunteti in stare sa cinstiti munca ospatarului care va serveste si va suporta toate flegmele. Beti "apa plata cu lamaie" sau o dati pe whiskey, Jack Daniels, neaparat ca e brand, dar habar n-aveti ce gust are un whisky adevarat.
Vreti cockteil-uri, care mai de care, exotic sa sune, nu conteaza ce are in el si cam cand, cu ce si cum se bea, dar habar n-aveti sa omeniti barmanul care a muncit la chestia aia pe care o beti voi. Nene, barmanul ala, are mai multa scoala si cultura ca voi, 10 insi la un loc. Cata scoala si cat efort se depune pentru a invata niste cockteiluri.... v-ati prinde urechile cu ace de siguranta.... Si apoi, alcoolizati va suiti la volan si plecati spre casele voastre, care mai de care. Ba prin Ferentari, ba prin Rahova, de va pute ghena de gunoi si in casa. Va faceti un dus, daca mai sunteti in stare, sub jetul de la centrala pe care a cumparat-o mami si tati, dupa 1 an de munca prin Italia sau Spania. Va puneti in pat, cu ochii in televizor la alte balarii ce va indoctrineaza cu aceleasi rahaturi si adormiti, nene... singuri singurei. Ce viata pe voi!
M-am saturat de voi! Dar, din pacate, va trebui sa va suport pana la capatul zilelor, ca nu-i chip de evolutie! Eu, o sa raman asa cum sunt, pentru voi, o ciudata si o nebuna.... dar ferea, ca sunt destui ca mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu