marți, 17 noiembrie 2009

Noapte de neuitat...





Nici acum nu-mi gasesc cuvintele pentru a va povesti ceea ce am trait si ce am simtit in noaptea de 2-3 octombrie 2009. Pentru prima oara, am plans de emotii, de bucurie....
In ziua de 2, cum e viata, m-am nimerit de tura la bar... M-am lasat de obiceiul de a-mi tine ziua, pentru ca mai intotdeauna ceva a iesit pe dos. Ba n-a venit lumea, ba a fost prea trist... In fine. Am renuntat pur si simplu la ideea asta. Totusi le-am spus tuturor amicilor si prietenilor, care ar fi dorit sa ma vada sau sa bea un pahar cu mine, ca aveau sa ma gasesca la bar, dar sincer nu asteptam pe nimeni. Cand s-a facut deja destul de tarziu, in jurul orei 22, mi-am ridicat privirea si am vazut-o pe Alina, colega mea de munca, ce nu uitase. In sinea mea, eram destul de trista. Dar neprevazatul e intotdeauna cel mai frumos. La nici o jumatate de ora, Jack statea la intrarea in bar cu un buchet superb de trandafiri. Iar in spatele lui.... toata formatia Latin Express veniti direct de la repetetii pentru a-mi canta "La Multi Ani", la miez de noapte. Nu stiu cate secunde am reusit sa-mi stapanesc lacrimile, caci simteam ca-mi explodeaza pleoapele de emotie. A inceput petrecerea... A aparut si Geo, solistul trupei Lipscani Band, om ce-mi este drag ca un frate. Au inceput cu totii sa cante. A inceput sa curga bautura. Am iesit din bar si am dansat, iar la miezul noptii... Tot barul, sefi, colege, clienti... mi-au cantat alaturi de baieti. Alina a venit cu tortul, iar lacrimile-mi curgeau rau, de bucurie... Niciodata nu m-am simtit atat de bine. A fost una din cele mai frumoase zile, cele mai frumoase surprize. A fost o noapte pe care n-o voi uita niciodata.
Si cu toate astea, au lipsit doua persoane dragi mie.... Maria si Raluca. Mama si prietena mea din liceu, Ralucone.
Ralu, n-am avut nici cu cine dansa, nici cu cine bea shot-urile de tequila.... Nimeni nu te poate inlocui.
Maria, ce sa spun.... daca vocea ta era aici, noaptea era perfecta!
A fost aproape perect! In orice caz, nu voi putea uita niciodata! Am fost mai fericita ca niciodata! Multumesc, Jack!
Multumesc celor ce au fost alaturi de mine! Celorlalti, v-am simtit lipsa!

Va las cu o piesa pe care pur si simplu o ador!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu