joi, 26 noiembrie 2009

Muzica ... o stare de spirit.



Va dau din nou inspre ascultare o piesa, care mie, personal, mi se pare superba....

Multi dintre voi, poate se mira cum de vorbesc atat de mult de muzica?.... Pai... Cei care ma cunosc de ceva vreme, poate au inceput sa vada ca muzica face parte din mine. Nu sunt vreun muzician, desi mi-ar fi placut. Nu stiu insa, daca as fi fost, in ce masura as fi iubit-o.... In fine...

Traiesc printre muzicieni, mai cunoscuti sau anonimi, toti imi ofera aceeasi placere absoluta: arta!
Sunt una din acele persoane care nici nu poate gandi prea coerent, daca undeva in fundal nu aud ceva... Ceva placut... Am o ureche destul de fina. Mama spune ca am o voce buna. Sau cel putin, aveam, pana a aparut nicotina. Nu am fost niciodata in stare sa cant in fata unui public, chiar si atunci cand plecam sa-mi colind familia, vocea imi tremura prea puternic. Am renuntat la ideea asta si mai apoi, am descoperit dansul. Dansul clasic. Am petrecut ceva ani prin salile de sport ale scolilor generale din Resita, ba chiar am avut si cateva reprezentatii publice. Insa, mereu aceeasi problema, nu am reusit sa imi stapanesc emotiile. Asa ca am ramas fidela ascultatului. :)
Si ma bucur. Ma bucur enorm ca pot aprecia acest miracol al omenirii.






Nu pot spune ca prefer ceva anume, pentru ca as minti. Depinde de starea in care sunt, de atmosfera, de anturaj. Pentru sufletul meu insa.... in general, muzica cu mesajul acela ce-mi aduce cate un fior...cate o amintire, un zambet, o lacrima... Puteti spune ca sunt o romantica, nostalgica... n-am stat niciodata sa ma analizez prea bine din puctul asta de vedere, dar poate oi fi. Depinde de stare. De atitudinea cu care ma privesc dimineata in oglinda... Azi vreau rock, sau blues sau jazz, maine vreau folk sau instrumental....
Si atunci, ma modelez oarecum, dupa muzica pe care o ascult. Un lucru e cert, nu pot asculta chestiile de tip house, clubbing si alte genuri "la moda", nu pot. Nu-mi transmite nimic altceva decat un discomfort in timpane. Mai bine zis, pentru mine, muzica e o stare. E atitudine!




Fiecare melodie pe care o aud, fiecare artist pe care il ascult, imi spune ceva. Mai inainte de toate, ar fi bine, pentru toata lumea, daca ar intelege acele mesaje de printre versuri sau acorduri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu