marți, 15 decembrie 2009

Prima zapada....




A mai fulguit putin zilele trecute, insa, totusi, iata prima zapada din iarna aceasta! M-am trezit cu sarut pe frunte si o voce draga mie... "Sa vezi cat a nins..."

Ma uit in calendar si constat ca aproape e Craciunul... Wow! A mai trecut un an... Cam repede trece timpul asta. Parca din ce in ce mai repede. Avem atat de multe probleme, suntem atat de ocupati cu job-urile, incat uitam sa traim. Si timpul trece, nu se opreste o clipita, iar maine ne vom trezi ca am vrea sa facem ceva, sa ne bucuram de ceva anume si o sa constatam ca e mult prea tarziu... Goana nebuna dupa bani. Of...
Imi revin dulci amintiri despre prima zapada... La las sa-mi umple mintea... Si uite-asa incep sa-mi fac gandurile pentru sarbatori. Sa inceapa goana dupa cadouri! :)
Asta este unul din lucrurile care ma fac sa ma simt plina de bucurie. Ma gandesc la persoanele dragi si cam ce i-ar surprinde, la ce s-ar bucura. Imi place sa ofer si sa reusesc sa smulg macar un zambet, un pupic sinccer, o imbratisare calda... Satisfactia ca cineva se simte macar putin mai bine, pentru o clipa, datorita unui gest, imi induce o stare euforica.... Sa vedem... mama, iubitul, juniorul, priteni dragi... of... cam scurt portofelul, dar, ne descurcam....
Asa ca... eu o sa las sa ma invaluie... prima zapada!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu