duminică, 14 februarie 2010

Romanica.... Asa merg lucrurile pe la noi....

Jurnalul functionarului public.

LUNI
9:35
- Am ajuns la serviciu. In fata biroului meu, 50 de ciudati au facut o
coada. M-am prefacut ca incep sa-i bag in seama, dupa care am bagat
cartonul cu “Revin imediat” si mi-am scos integramele.
10:00
- Cica vor sa ne taie primele si bonusurile. De la 40 de milioane o sa
ajungem la 20??? E o crima! O s-o sun pe Nuti sa facem greva.
Nenorocitii aia din fata ghiseului sunt inca tot acolo. Par
rezistenti.

10:20
- Deschid usor geamul de la ghiseu. Un bou imi intinde o Milka, sa-i
pun o stampila. Hahaha…Pentru o Milka poate cel mult sa imi indrept
rictusul….
10:50
- Am sunat-o pe Nuti. Maine doar amenintam cu greva. Poate poiimaine
sa facem greva, ca sa avem timp sa mergem la Mall. Nu inteleg ce tot
ii dau astia inainte cu deficitul bugetar. Ce sa-ti spun, ne-au gasit
pe noi vinovati….niste magari.
11:05
- Ziua de luni e cea mai dificila. A trebuit sa-mi limitez pauza de
masa intre ora 11 si 13, ca doi tampiti de la coada incepusera sa
vocifereze. Primului i-am spus sa revina luna viitoare ca nu gasesc
stampila, iar celuilalt i-am spus ca nu ne merge sistemul informatic.
Da-i in ma-sa de prosti.
16:20
-“Plata nemeritata acordata la Stat”, din 5 litere. E “spaga”
sau”prima”? Sa-l sun pe sef sa intreb.
16:25
- Gata frate, programul. Cat sa stea si un om la serviciu?????? Am
impresia ca sunt franta.
MARTI
9:50
- Am intarziat putin din cauza ca m-a lasat BMW-ul. Ce ciudat. BMW e
firma privata si uita ca si ei gresesc. De ce atunci sar toti pe
bugetari cand se intampla sa gresim si noi??? Am pus in fata ghiseului
cartonul de marti. “Programul de azi cu publicul se anuleaza din cauza
capsatorului, suspect de gripa porcina”. Am auzit un vaier din fata
ghiseului. O fi crapat vreun ghertoi? Asta este, nu suntem
highlanderi…
9:55
- O sa ma duc sa ma de-stresez putin, la Cotroceni Mall. Mi-am luat
banii pentru munca de teren si vreau sa-mi cumpar un palton si vreu
doua costumase, ca sa nu fac greva imbracata ca o toapa.
10:25
- E imposibil sa mai lucrezi cu unii idioti. A venit unul transiprat
sa isi plateasca nu stiu ce impozite. I-am spus sa se duca dracului cu
srl-ul lui cu tot si sa ma caute cand o sa miroase frumos. Mi se duce
dreaq tot Yves Rocher`ul…
11:00
Gina mi-a adus ultimul racnet de telefon mobil. In graba, i-am pus
unui imbecil stampila gresita, asa ca l-am trimis acasa sa mai vina cu
un formular. Daca ne da prima de stress, imi cumpar si eu un mobil din
ala si-i iau si lui fiu-meu. N-o sa saracesc din 1500 de euro, la urma
urmei…
11:05
- Pauza de masa
15:00
- Am revenit. Am mancat cam mult, asa ca sunt obligata sa ies putin sa
ma plimb, ca sa se aseze mancarea.
16:10
- Am revenit la birou si le-am spus ghertoilor care inca asteptau
(hahaha, cat de tampiti sunt…) sa vina miercuri, intrucat oameni
suntem si nu ma simt foarte bine. Au inceput vreo doi sa strige ceva,
dar nu-i auzeam ca aveam castile de la mp4 player in urechi.
16:12
- Am sunat sa-mi comand gentutza Gucci. A trebuit sa intru pe Internet
si am obosit. Ma duc acasa.
MIERCURI
9:30
- Seful a zis ca oamenii rai vor sa ne restructureze si ca ar fi bine
sa facem greva, ca sa aratam cat de uniti suntem. Mimi si cu mine vom
fi in primele randuri, ca suntem cele mai frumoase din Directie. O sa
avem si o panza mare pe care o sa scriem la misto ca avem un salariu
de 900 de lei (hahaha, cam cat cheltuim saptamanal prin Malluri) si ca
de unde sa ne mai taie din salarii? Pe Fifi au pus-o sa planga in timp
ce o sa pichetam Mall-ul sau ce dreaq vor sa pichetam. Fifi e
impresionabila tare si plange la comanda.
10:00
- Pregatirile pentru greva intra in liniutza dreapta. Au angajat si 50
de homelesii sau someri cum naibii le spune, care sa vina cu copiii in
brate sa urle una-alta. Le da cate-un senvis, un ceau cald si cate 5
lei, ca suntem in criza.
12:15
- Cat de batut in cap sa fii ca sa ti se spuna ca nu lucram azi cu
publicul si tu sa nu pricepi si sa urli ca tampitul ????
Un mafiot din ala care are o firma privata, ca cica sa-i eliberez nu
stiu ce adeverinta. Siiiiiigur ca da. I-am psus ca-l rezolv, sa ma
sune prin septembrie. A dreaq privatii astia…N-ar da Statului
profiturile lor, ca sa aiba si amaratii de bugetari o amarata de
prima…Numai pentru ei vor totul ! Pai sa mai ajuti niste nenorociti
din astia ????
13:05
- Am pus cartonul cu “Pauza de mese” si am plecat la coafor. Sunt
curioasa daca au remarcat pluralul si realizeaza cat dureaza sa iei
mai multe mese…
16:00
- Am venit. Le-am strigat prin geam sa-mi spune ce vor si incercam sa
ghicesc dupa voce cam cati ani are cel care imi vorbeste. Ala care se
milogea sa-i incasez impozitul parea tanar. Sa plece dreaq la munca,
nu sa stea la mila Statului ca sa isi achite darile!
16:10
-Le-am strigat ca oricum glumeam si ca nu am vreme de ei, fiind
ocupati cu lestructuralea. Am plecat acasa, ca inchide la Mall.
JOI
10:30
- Ei, am ajuns mai tarzior azi, dar sunt in toane bune. Pe primii 10
de la coada i-am pus sa imi cante ceva frumos, daca vor sa ii servesc.
Din pacate, dupa 10 minute mi s-a stricat cheful si n-am mai vrut sa-i
servesc. Cred ca s-au suparat, dar le-am inchis geamul ghiseului si am
plecat la contabilitate sa-mi iau primele.
12:55
- Fantastic. Aproape doua ore mi-au trebuit sa ma conving ca e joi.
Aveam senzatia ca e sambata si exact cand sa plec acasa, seful mi-a
spus sa mai stau cateva minute, ca sa vedem cum facem cu greva. Am
stat, dar ne deranjau teribil idiotii aia de dincolo de geamul
ghiseului. Regret ca s-a abrogat pedeapsa cu moartea!!!!
14:15
- Fantastic. Pe Mimi au refuzat-o sa isi aduca pe post de experti pe
cei 3 copii, pe motiv ca nu au voie sa angajeze persoane care nu au
implinit 6 ani. Unde am ajuns !!!???
Ma duc acasa, sa-mi revin
VINERI
12:00
- Azi e zi scurta.
12.05
Azi a fost zi scurta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu